Grupa Żywiec przejmuje Browar Namysłów

Obsługą marki Namysłów Pils zajmowała się ostatnio agencja BBDO Warszawa (screen: Youtube.com/filmitsocial)
Grupa Żywiec kupuje za 0,5 mld zł od Chicago Poland Investment Group, LLC 100 proc. udziałów w Browarze Namysłów. Do finalizacji transakcji potrzebna jest zgoda UOKiK.
Jak informuje Magdalena Brzezińska, kierownik działu spraw korporacyjnych w Grupie Żywiec, "Grupa Żywiec i Browar Namysłów działają niezależnie do czasu uzyskania zgody prezesa UOKiK". – W związku z tym jest zbyt wcześnie, żeby mówić o jakichkolwiek zmianach – dodaje Brzezińska. Oznacza to, że do czasu zakończenia procedur nie będzie żadnych zmian, jeśli chodzi o agencje i domy mediowe pracujące obecnie dla marek Browaru Namysłów, ani też w sposobie ich komunikowania.
Do głównych marek Browaru Namysłów należą: Namysłów Pils, Braniewo, Zamkowe i Kuflowe. Obsługą marki Namysłów Pils zajmowała się ostatnio agencja BBDO Warszawa, a promuje ją prezenter telewizyjny Marcin Prokop, który prowadzi program internetowy "Z tymi co się znają".
Do najważniejszych marek Grupy Żywiec należą: Żywiec, Heineken, Desperados, Warka, Tatra, EB, Królewskie, Specjal, Leżajsk.
(AMS, 14.11.2018)
