Euro Bank SA po przejęciu przez Millennium nadal będzie reklamowany

W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk (screen: Youtube.com/eurobank)
Zarząd Banku Millennium poinformował, że przejmuje akcje Euro Banku SA - za 1,83 mld zł. Mimo iż marka Euro Bank ma zniknąć, nadal będzie reklamowana.
Transakcja jest planowana na drugi kwartał 2019 roku. Zgodę na przejęcie muszą jeszcze wydać UOKiK i KNF. Wszystkie formalności muszą być zakończone do listopada 2019 roku. Połączenie operacyjne Banku Millennium i Euro Banku planowane jest na czwarty kwartał.
W reklamach Euro Banku od ponad sześciu lat występuje Piotr Adamczyk, któremu w spotach reklamowych od kilku miesięcy towarzyszy trójka wampirów. Euro Bank jest klientem agencji Leo Burnett Warszawa. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się Starcom.
W kampaniach Banku Millennium występuje Radek Kotarski, twórca internetowego kanału popularnonaukowego "Polimaty". Kreacją dla Banku Millennium zajmuje się agencja Change Serviceplan. Media kupuje dom mediowy Initiative Media, działaniami w internecie zajmuje się Carat Poland.
Jak wyjaśnił Sebastian Hejnowski, CEO Leo Burnett Group, nie ma żadnych planów zakończenia współpracy pomiędzy Leo Burnett a Euro Bankiem. - Działania reklamowe Euro Banku będą realizowane zgodnie z wcześniejszym planem - powiedział Hejnowski.
(AMS, 07.11.2018)
