Trzy firmy chcą badać TVP na tle konkurencji
Telewizja Polska chce wydać na sondaż 356,7 tys. zł brutto (fot. archiwum "Press")
Telewizja Polska zamierza przeznaczyć 356,7 tys. zł brutto na badanie sondażowe pt. "Pozycjonowanie kanałów TVP na tle konkurencji".
Do przetargu zgłosiły się trzy firmy: Market Research World (za cenę 55,3 tys. zł), Centrum Badań Marketingowych Indicator (za 133,8 tys. zł) i Kantar Polska, który chce za badanie 329,6 tys. zł.
Sondaż ma zostać zrealizowany do 15 grudnia, a jego wyniki przedstawione do 30 stycznia 2019 roku.
W badaniu mają być uwzględnione kanały: TVP 1 i TVP 2 (na tle Polsatu i TVN), TVP Info (na tle TVN 24, Polsat News), TVP Kultura (Ale kino+, Kino Polska, Metro, Stopklatka), TVP Historia (Fokus TV, Discovery Historia, History, Polsat Viasat History), TVP Seriale (TVP HD, TV 4, TVN 7, TV Puls, Puls 2, TTV, TV 6, Stopklatka, Metro, Super Polsat, AXN, 13 Ulica, Fox, Comedy Central), TVP HD (TVP Seriale, TV 4, TVN 7, TV Puls, Puls 2, TTV, TV 6, Stopklatka, Metro, Super Polsat, AXN, 13 Ulica, Fox, Comedy Central), TVP Rozrywka (TVN 7, TV 4, TTV, Puls, Puls 2, ATM Rozrywka, Polo TV, Super Polsat, Stopklatka, Metro, TV 6), TVP Sport (Eurosport, Polsat Sport, Canal+ Sport), TVP ABC (Puls 2, MiniMini+, Polsat JimJam, Nickelodeon, Cartoon Network), VoD (Player, Ipla, Cda).
(GDYJ, 06.11.2018)