Wieczór wyborczy w TVN 24 oglądało więcej widzów niż w TVP Info
W TVN 24 specjalny program "Czas decyzji 2018" oglądało 779 tys. widzów (screen Tvn24.pl)
Wieczór wyborczy w TVN 24 po drugiej turze wyborów samorządowych przyciągnął więcej widzów niż w TVP Info.
W TVN 24 specjalny program "Czas decyzji 2018" (od 20.40 do 0.10) zgromadził średnio 779 tys. widzów (6,49 proc. udziału w rynku).
W TVP Info wieczór wyborczy "Wybory samorządowe" (od 19.57 do 23.49) oglądało 688,6 tys. widzów (5,08 proc. udziału w rynku). Część programu (od 20.58 do 21.08) pokazywały również TVP 1 (średnio 1,85 mln widzów) i TVP Polonia (11,2 tys. widzów).
W Polsat News program "Polska wybiera 2018" (od 20.50 do 22.23) miał 212,9 tys. widzów (1,35 proc. udziału w rynku). W TV Republika wieczór wyborczy oglądało 5,2 tys. widzów, a w Telewizji w Polsce.pl - 228 widzów.
Dane: Nielsen Audience Measurement.
(KOZ, 06.11.2018)