Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 31, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy gamingowi reklamują ofertę dla graczy w Play

Wideo wyreżyserował Marcin “Randall” Nowakowski (screen: Youtube.com/Play)

Play (P4) rusza z kampanią skierowaną do społeczności gamingowej i e-sportowej. Kampania reklamuje ofertę dla graczy.

W wideo występują polscy youtuberzy gamingowi (Rezi, Gimper, Mandzio, Jcob, Karolek, Manoyek, Blowek, Sitrox, Kaiko, JDabrowsky) oraz osoby znane ze świata sportów elektronicznych (Izak, Leh, Nervarien, MKRR3, Sawik).

Oprócz minutowego głównego wideo powstało również pięć krótszych wersji. Każda z nich odwołuje się do innego rodzaju gier komputerowych. W spotach są sytuacje z gier MOBA, FPS, symulacji sportowych, mobile i battle royale. Pomysły na wideo powstały przy współpracy z twórcami, a filmy emitowane są na YouTube i Twitchu.

Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Mediacom Beyond Advertising. Wideo wyprodukował dom produkcyjny FoszerSawicki, a za koncepcję odpowiadał zespół nowych technologii i e-sportu działający w ramach domu produkcyjnego.Wideo wyreżyserował Marcin “Randall” Nowakowski, znany ze współpracy z takimi twórcami jak Martin Stankiewicz czy Cyber Marian.

(AMS, 31.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.