Youtuberzy gamingowi reklamują ofertę dla graczy w Play
Wideo wyreżyserował Marcin “Randall” Nowakowski (screen: Youtube.com/Play)
Play (P4) rusza z kampanią skierowaną do społeczności gamingowej i e-sportowej. Kampania reklamuje ofertę dla graczy.
W wideo występują polscy youtuberzy gamingowi (Rezi, Gimper, Mandzio, Jcob, Karolek, Manoyek, Blowek, Sitrox, Kaiko, JDabrowsky) oraz osoby znane ze świata sportów elektronicznych (Izak, Leh, Nervarien, MKRR3, Sawik).
Oprócz minutowego głównego wideo powstało również pięć krótszych wersji. Każda z nich odwołuje się do innego rodzaju gier komputerowych. W spotach są sytuacje z gier MOBA, FPS, symulacji sportowych, mobile i battle royale. Pomysły na wideo powstały przy współpracy z twórcami, a filmy emitowane są na YouTube i Twitchu.
Za koordynację kampanii odpowiedzialny był zespół Mediacom Beyond Advertising. Wideo wyprodukował dom produkcyjny FoszerSawicki, a za koncepcję odpowiadał zespół nowych technologii i e-sportu działający w ramach domu produkcyjnego.Wideo wyreżyserował Marcin “Randall” Nowakowski, znany ze współpracy z takimi twórcami jak Martin Stankiewicz czy Cyber Marian.
(AMS, 31.10.2018)