"Lepiej późno niż wcale" miało w Polsacie nieco ponad milion widzów

Polsat z reklam przy "Lepiej późno niż wcale", według danych cennikowych, zebrał 18,3 mln zł (fot. materiały prasowe)
Reality show "Lepiej późno niż wcale" oglądało w Polsacie średnio 1,08 mln widzów.
Polsat pokazywał program w piątki o 21.35, od 14 września do 19 października. Emitując "Lepiej późno niż wcale", Polsat uzyskał 8,5 proc. udziału w rynku. To mniej niż TVP 1 (10,86 proc.) i TVN (8,8 proc.), ale więcej od TVP 2 (6,16 proc.). W grupie komercyjnej Polsat miał nieco niższy udział - 8,19 proc.
Polsat z reklam przy "Lepiej późno niż wcale" mógł uzyskać 18,3 mln zł (dane cennikowe).
Uczestnicy "Lepiej późno niż wcale" odwiedzili Japonię, Koreę i Indonezję, a ich przewodnikiem był Rafał Masny z kanału Abstrachuje na YouTube. W programie udział wzięli: aktor Piotr Polk, sportowiec Władysław Kozakiewicz, kabareciarz Krzysztof Hanke oraz prowadzący "Familiadę" w TVP 2 Karol Strasburger.
(KOZ, 23.10.2018)
