PiS wydał najwięcej na spoty wyborcze w telewizji

Fragment jednego ze spotów Prawa i Sprawiedliwości (screen: YouTube.com/Prawo i Sprawiedliwość)
Na spoty w telewizji w czasie kampanii wyborczej do samorządu najwięcej wydał komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości.
Jak wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement, KW PiS przeznaczył na spoty w telewizji 2,55 mln zł. Były one emitowane w TVP 1, TVP Info, Polsacie i należącym do Grupy TVN i Discovery Polska NTL Radomsko.
KW Wolność w Samorządzie wydał w telewizji 726,4 tys. zł (spoty w Polsacie, Polsat News), KW Koalicja Obywatelska - 331,1 tys. zł (Polsat, TVN), KW Jacek Wojciechowicz Akcja Warszawa - 201,3 tys. zł (TVN 24), KW PSL - 115 tys. zł (TVP 1, TVP Info, TVN 24), KW Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska - 22,7 tys. zł (TVN 24), a KW Wolni i Solidarni - 3,3 tys. zł (TVS).
(KOZ, 23.10.2018)
