Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Wiosna w pełni – życzymy Państwu spokojnego i radosnego wypoczynku w ten długi weekend  |  Na Press.pl najważniejsze newsy o mediach i reklamie na bieżąco  |  A już w poniedziałek zapraszamy do newslettera "Presserwis". Tam codziennie aż kilkadziesiąt materiałów  |  Chcesz zamówić "Presserwis"? Kliknij tutaj  |  Od 30 kwietnia w salonach prasowych również nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Rozmowa z Wałkuskim, sylwetka Turskiego i pięć lat podcastu Rosiaka – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 23, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PiS wydał najwięcej na spoty wyborcze w telewizji

Fragment jednego ze spotów Prawa i Sprawiedliwości (screen: YouTube.com/Prawo i Sprawiedliwość)

Na spoty w telewizji w czasie kampanii wyborczej do samorządu najwięcej wydał komitet wyborczy Prawa i Sprawiedliwości.

Jak wynika z danych cennikowych Nielsen Audience Measurement, KW PiS przeznaczył na spoty w telewizji 2,55 mln zł. Były one emitowane w TVP 1, TVP Info, Polsacie i należącym do Grupy TVN i Discovery Polska NTL Radomsko.

KW Wolność w Samorządzie wydał w telewizji 726,4 tys. zł (spoty w Polsacie, Polsat News), KW Koalicja Obywatelska - 331,1 tys. zł (Polsat, TVN), KW Jacek Wojciechowicz Akcja Warszawa - 201,3 tys. zł (TVN 24), KW PSL - 115 tys. zł (TVP 1, TVP Info, TVN 24), KW Z Dutkiewiczem dla Dolnego Śląska - 22,7 tys. zł (TVN 24), a KW Wolni i Solidarni - 3,3 tys. zł (TVS).

(KOZ, 23.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.