Dział: REKLAMA

Dodano: Październik 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

E. Wedel w kampanii pokazuje jak "brzmi" czekolada

Kompozycję muzyczną stworzyło studio CORD Poland (screen Youtube.com/E. Wedel)

E. Wedel, promując nową linię czekolad gorzkich, w spocie zamiast muzyki używa dźwięków pochodzących z procesu jej powstawania.

Animacja wykorzystana w spocie pokazuje ujęcia czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia. Obrazowi towarzyszą prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej.

W ramach kampanii stworzono spoty 30- i 60-sekundowe, które są emitowane w kinach, oraz 6-sekundowe do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global (część grupy Ogilvy). Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland.

(AMS, 22.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.