E. Wedel w kampanii pokazuje jak "brzmi" czekolada
Kompozycję muzyczną stworzyło studio CORD Poland (screen Youtube.com/E. Wedel)
E. Wedel, promując nową linię czekolad gorzkich, w spocie zamiast muzyki używa dźwięków pochodzących z procesu jej powstawania.
Animacja wykorzystana w spocie pokazuje ujęcia czekolady, która jest miażdżona i kruszona przez abstrakcyjne narzędzia. Obrazowi towarzyszą prawdziwe dźwięki jej łamania, sypania proszku kakaowego i inne odgłosy procesu produkcji czekolady gorzkiej.
W ramach kampanii stworzono spoty 30- i 60-sekundowe, które są emitowane w kinach, oraz 6-sekundowe do internetu. Za kreację odpowiada agencja Geometry Global (część grupy Ogilvy). Spoty zrealizował dom produkcyjny Film Fiction Adrian Pawłowski. Kompozycję muzyczną z dźwięków towarzyszących powstawaniu czekolady gorzkiej stworzyło studio CORD Poland.
(AMS, 22.10.2018)