Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 22, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Prawnicy Dody chcą wstrzymania promocji tekstu w "Dużym Formacie"

Grzegorz Szymanik w "Dużym Formacie" pisze o kulisach produkcji filmu "Dywizjon 303" (screen: Wyborcza.pl)

Kancelaria prawna reprezentująca firmę producencką Emila Stępnia i Doroty „Dody” Rabczewskiej domaga się usunięcia ze strony Wyborcza.pl zapowiedzi tekstu w „Dużym Formacie”.

W wideo zapowiadającym reportaż „Zaginiony dywizjon” jego autor Grzegorz Szymanik opowiada, że na produkcję filmu "Dywizjon 303" pieniądze zbierała firma Ent One Investments Delta. Należy ona do Emila Stępnia i Doroty Rabczewskiej. „Jak się okazało, nie mieli z tym filmem właściwie nic wspólnego potem, jednak inwestorzy, którzy wpłacili pieniądze na ten film, nigdy się o tym nie dowiedzieli, nawet po premierze” - mówi w materiale Szymanik.

W piśmie wysłanym do Agory prawnicy Stępnia i Rabczewskiej wzywają do usunięcia wideo ze strony oraz "zaniechania dalszych naruszeń opartych na nieprawdziwych informacjach, które nigdy nie zostały zweryfikowane u źródła tematu". Tłumaczą, że firma Ent One Investments Delta brała udział w produkcji „Dywizjonu 303”, jednak główny producent zmienił warunki współpracy, co doprowadziło do jej zakończenia. Kancelaria grozi podjęciem kroków prawnych wobec wydawcy.

Redaktor naczelny „Dużego Formatu" Mariusz Burchart w rozmowie z „Presserwisem” informuje, że pisma z kancelarii jeszcze nie widział. Jeżeli je otrzyma, to zajmą się nim prawnicy wydawcy.

(PD, 22.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.