Dział: PERSONALIA

Dodano: Lipiec 20, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Paralotna wzmocniła dział kreacji

Copywriter Piotr Matecki i art director Marcin Grzegorzewski to nowy team w dziale kreacji agencji reklamowej Paralotna.

Matecki wcześniej pracował w agencji Martis, gdzie przygotowywał kreacje dla marek Microsoft, Renault, Gerber, Monsanto, Arysta Lifescience. Grzegorzewski przeszedł z agencji Brand Support, pracował m.in. nad Coty, Statoil, Danone, Diageo. Nowy team będzie w Paralotnej przygotowywał prace dla marek Orange i Winiary.
Dział kreacji agencji liczy obecnie osiem osób. Trwa rekrutacja osoby na stanowisko new business directora.

(MŁ, 20.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.