Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 15, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Baleja, Sławińska i Zaguła wśród prowadzących w Polsat Rodzina

Magdalena Tacik i Kamil Baleja będą prowadzić "Mamma mia!" w Polsat Rodzina (fot. materiały prasowe)

Magdalena Tacik, Katarzyna Supeł-Zaboklicka, Kamil Baleja i Marek Zając poprowadzą poranny program "Mamma mia!" w stacji Polsat Rodzina, która rozpocznie nadawanie we wtorek 16 października. Z kolei wśród gospodarzy "Wszystko, co chcielibyście wiedzieć" znajdą się Agata Puścikowska i Weronika Zaguła.

W programie "Mamma mia!" (codziennie o 9) poruszane będą tematy z dziedziny zdrowego trybu życia, psychologii, a także wychowania dzieci. Pojawią się też porady prawne i ekonomiczne. Poprowadzą go: dziennikarka Magdalena Tacik (współprowadziła program "Musisz to mieć" w HGTV), dziennikarka diecezjalnego Radia Warszawa Katarzyna Supeł-Zaboklicka, prezenter Radia Złote Przeboje Kamil Baleja oraz publicysta i szef Polsat Rodzina Marek Zając.

"Wszystko, co chcielibyście wiedzieć” (od poniedziałku do piątku o 21.05) będzie jednym z programów o tematyce chrześcijańskiej w ramówce Polsat Rodzina. Nadawany na żywo cykl ma być oparty na interaktywnym kontakcie z widzami i internautami. Gospodarzami programu będą m.in. Agata Puścikowska z "Gościa Niedzielnego", dziennikarka Polsat News Milena Sławińska, szefowa publicystyki Radia Plus Weronika Kostrzewa i Mateusz Dzieduszycki, były naczelny Salve TV.

Zgodnie z naszymi informacjami Polsat Rodzina zacznie nadawanie we wtorek 16 października - w 40. rocznicę wyboru Karola Wojtyły na papieża.

(KOZ, 15.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.