Dział: PRASA

Dodano: Lipiec 19, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Twist" liderem wśród miesięczników młodzieżowych

Magazyn "Twist" (Wydawnictwo Bauer) był w kwietniu najlepiej sprzedającym się miesięcznikiem dla młodzieży . Największy wzrost sprzedaży wobec kwietnia 2005 roku odnotował "Popcorn" (Axel Springer Polska).

Sprzedaż ogółem ”Twista” wyniosła 181 713 egz., co w porównaniu z kwietniem 2005 roku oznacza wzrost o 24,92 proc. Na drugim miejscu jest ”Dziewczyna” (Axel Springer Polska) z wynikiem 161 729 egz. (wzrost o 23,1 proc.), na trzecim – ”Popcorn” (Axel Springer Polska) ze sprzedażą 152 279 egz. (wzrost o 54,72 proc.). Na kolejnych miejscach znajdują się: ”Fun Club” (Wydawnictwo Bauer) – 115 429 egz. (spadek o 8,98 proc.), ”13 Magazyn Szczęśliwej Nastolatki” (Egmont Polska) – 73 492 egz. (spadek o 14,01 proc.). Dane Związku Kontroli Dystrybucji Prasy.

(ML, 19.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.