Pomidory Łowicza pocięte jak obraz Banksy'ego

(kolaż: Facebook.com/Łowicz, Instagram.com/Banksy)
Firma Łowicz w oryginalny sposób nawiązała do głośnej na całym świecie akcji Banksy'ego. W promocyjnej grafice pomidory w puszce przechodzą przez niszczarkę ukrytą w ramie obrazu, by zmienić się w pomidory krojone.
Na profilu marki na Facebooku pojawił się post: „Całe czy krojone - pomidory Łowicz smakują jak milion dolarów!”. Uzupełnia go grafika z puszką całych pomidorów bez skórki umieszczonych w ramie obrazu, spod której wychodzą pomidory krojone. „Gotowanie to SZTUKA wyboru” - głosi hasło na grafice.
To nawiązanie do wydarzenia z 6 października, gdy obraz artysty Banksy'ego chwilę po wylicytowaniu go za 1,4 mln dol. na aukcji Sotheby’s w Londynie został pocięty za pomocą niszczarki ukrytej w ramie.
Banksy jest twórcą graffiti i murali, od lat skutecznie ukrywa swoją prawdziwą tożsamość.
(PAZ, 11.10.2018)
