Ogilvy & Mather likwiduje osobne spółki, tworzy kompetencyjne działy

Daniel Marciniak, head of content & design, na czele nowego działu w ramach Ogilvy & Mather (fot. materiały prasowe)
W wyniku globalnej strategii dotyczącej unifikacji wszystkich brandów w grupie pod parasolem marki Ogilvy, w agencji Ogilvy & Mather powstały trzy nowe działy.
W dziale kreacji agencji powstał nowy dział content & design. Jego celem ma być zapewnianie jakości materiałów wizualnych do wszystkich realizowanych przez agencję kampanii. Na czele nowej struktury, w której znaleźli się designerzy oraz web & motion designerzy, stanął Daniel Marciniak, head of content & design. Zespół liczy obecnie pięć osób: w jego skład wchodzą designerzy, motion designerzy, web developerzy, copywriterzy. Nowe osoby w zespole to graphic designerzy: Veronika Remez i Klaudia Boratyńska. Dział content & design pracuje m.in. dla takich klientów, jak: Decathlon, nju mobile, Książęce, Wedel, Philips.
Ponadto zespół technologiczny z Wrocławia (zatrudniający zespół developerów: frontend, backend, webdevelopment), dotychczas operujący pod nazwą JWT jako osobny brand, również został włączony jako dział technology studio do agencji Ogilvy & Mather. Zarządzany jest przez Jarosława Kosiorka, head of technology studio. Wcześniej wrocławską agencją JWT zarządzał Jerzy Kozyra, który zakończył współpracę z agencją.
Zmiany objęły studio produkcyjne Redworks, które również zostało połączone z agencją - nie ma już osobnej spółki, ale agencja zatrzymała kompetencje producentów agencyjnych w ramach Ogilvy. Dwie producentki: Aleksandra Główczyńska z byłego Redworks oraz Justyna Oracz-Hołocińska z JWT tworzą Ogilvy Production Studio. Odpowiada ono za realizacje dla klientów agencji (Główczyńska za produkcje ATL, zaś Oracz-Hołocińska za wideo content). Anna Lewczuk, wcześniej zarządzająca Redworks, rozstała się z firmą (obecnie w Neverest).
Agencje Ogilvy & Mather Poland oraz J. Walter Thompson w marcu br. połączyły się na polskim rynku.
(AMS, 11.10.2018)
