Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Październik 09, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Widzowie „Studia Dużego Formatu” chcą przywrócenia programu

W akcji można wziąć udział, dołączając do wydarzenia „Studio, wróć” na Facebooku (screen: Facebook.com/Studio,wróć!)

Na Facebooku trwa akcja zbierania podpisów pod apelem do Agory w sprawie przywrócenia w serwisie Wyborcza.pl programu wideo „Studio Dużego Formatu”.

"My, niżej podpisani, wyrażamy pogląd, iż Studio Dużego Formatu jest ważne i potrzebne. Chcemy o nim rozmawiać, oczekiwać kolejnych jego odsłon. (..) Szanowni Państwo, nie ogłaszajcie końca czegoś tak dobrego! Czytelnicy potrzebują tych spotkań!" – napisano w liście, pod którym można się podpisać, dołączając do wydarzenia „Studio, wróć” na Facebooku. Akcja ruszyła w sobotę i potrwa do niedzieli 14 października. Do poniedziałkowego wieczoru zebrano ponad 100 podpisów. Akcję poparli m.in. reporter Cezary Łazarewicz i fotograf Chris Niedenthal.

Pomysłodawcami akcji są uczestnicy warsztatów reportażu „Metafora faktu” organizowanych przez Europejskie Centrum Solidarności w Gdańsku. Gospodarzem warsztatów jest Włodzimierz Nowak, który przez blisko dwa lata prowadził „Studio Dużego Formatu”. W programie gościli reporterzy i twórcy literatury faktu. 

Pod koniec września serwis Wyborcza.pl poinformował o zakończeniu produkcji i emisji kolejnych odcinków. Nie podano oficjalnego powodu rezygnacji z programu. Biuro prasowe Agory poinformowało wówczas „Presserwis”: „niewykluczone, że już wkrótce w serwisie Wyborcza.pl dostępne będą kolejne produkcje »Dużego Formatu« w nowej odsłonie”.

– Jest wiele blogów i vlogów poświęconych literaturze, ale tylko „Studio Dużego Formatu” prezentowało wywiady zarówno z uznanymi, jak i początkującymi reporterami. Nie było i nie ma drugiego takiego programu. Dla nas, miłośników reportażu to ogromna strata – podkreśla Jakub Chorodeński, jeden z pomysłodawców akcji.

Włodzimierz Nowak napisał na Facebooku: „Udostępnić chyba mi nie wypada, ale nie udostępnić mi nie wolno. To przecież nie jest mój prywatny program, tylko studio »Dużego Formatu«, magazynu reporterów, ważnego miejsca dla autorów i czytelników reportażu. Więc udostępniam. I dziękuję”. 

(PAZ, 09.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.