Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Wydawca "Wprost" domaga się od Sikorskiego usunięcia tweeta

(screen: YouTube)

Agencja Wydawniczo-Reklamowa "Wprost" (wydawca "Wprost") wezwała byłego szefa dyplomacji Radosława Sikorskiego do usunięcia wpisu na Twitterze, w którym pisał o tygodniku "kupionym za ruskie pieniądze". Wydawca twierdzi, że to zniesławienie i zapowiada, że w przeciwnym razie skieruje sprawę do sądu.

Chodzi o wpis Radosława Sikorskiego z 2 października na Twitterze: "Ale atak kupionego za ruskie pieniądze @TygodnikWPROST był super". Był to komentarz do słów ministra Joachima Brudzińskiego o aferze taśmowej, które zacytował portal 300polityka.pl: "Skomasowany i brutalny atak ze strony polskojęzycznych stacji, których właścicielami są nasi zachodni sąsiedzi" – powiedział Brudziński.

W czwartek na wpis Sikorskiego zareagowała na Twitterze reprezentująca AWR "Wprost" mecenas Paulina Piaszczyk: "Szanowny Panie, w imieniu @TygodnikWPROST @LisieckiMichal proszę o natychmiastowe, nie później niż w ciągu 24 godzin, usunięcie z portalu Twitter, zniesławiającego wpisu z dnia 2 października 2018 r., dotyczącego działalności wydawcy". 

Piaszczyk zamieściła też skan pisma do Sikorskiego, w którym napisała m.in.: "Sugestia jakoby redakcja tygodnika »Wprost« dokonała ataku podczas publikowania materiałów prasowych związanych z tzw. aferą taśmową, a ponadto nieprawdziwa informacja dotycząca transakcji zakupu wydawnictwa, jakoby odbyła się z udziałem rosyjskiego kapitału, oczerniają wydawnictwo, jego pracowników oraz udziałowców".

(GDYJ, 04.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.