Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Nowy raport o poziomie wolności mediów w Polsce  |  Sprzedaż "Gazety Polskiej"  |  Artykuł Szymona Jadczaka miał największy zasięg  |  Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Październik 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Byli szefowie „Superwizjera” i „Uwagi!” uruchomili Ważne Miejsce

(fot. Facebook/Ważne Miejsce)

Monika Szymborska, była szefowa redakcji i producentka "Uwagi" oraz "Superwizjera" TVN (potem dyrektor programowa video&tv w telewizji WP) i jej były zastępca w TVN Krzysztof Miączyński uruchomili w Katowicach miejsce służące edukacji spotkaniom - Ważne Miejsce.

Na stronie internetowej Ważnego Miejsca czytamy, że jest to „Tajemnica ciemności na piętrze i Kawiarnia społeczna na parterze”. Tajemnica Ciemności ma polegać na tym, że już „za drzwiami rozpoczniesz podróż w całkowitych ciemnościach, zdając się tylko na siebie i wspomagającego Cię niewidomego edukatora. Kilka chwil pośród mroku szybko uzmysłowi Ci, że banalne codzienne czynności w tych warunkach stają się niezwykłym przeżyciem. Dowiesz się , jakich doświadczasz uczuć w ciemnościach, przekonasz się, jak komunikować się, gdy nie można odwołać się do wzroku, nauczysz się oceniać odległość i rozpoznawać otoczenie. Przede wszystkim jednak doświadczysz świata niewidomych i słabowidzących”. Bilety do Tajemnicy Ciemności kosztują 28 zł (normalny) i 22 zł (ulgowy).

W Ważnym Miejscu organizowane są też warsztaty, np. makijażu, które prowadzą Mistrzynie Avon.

Monika Szymborska i Krzysztof Miączyński zostali zwolnieni z TVN w listopadzie 2016 roku. W maju 2015 roku ujawniliśmy w "Press" powiązania biznesowe Miączyńskiego z komornikami. W sierpniu 2017 roku Monika Szymborska i Krzysztof Miączyński zaczęli oferować usługi PR jako firma Przyjaciele. Na stronie internetowej Ważnego Miejsca spółka Przyjaciele figuruje jako podmiot prowadzący tę inicjatywę.

(MAK, 04.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.