Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Grupa ZPR Media targetuje internautów dzięki sztucznej inteligencji  |  Value Media agencją mediową TVP  |  Sprzedaż "Tele Tygodnia" w trzecim kwartale  |  Rady nadzorcza spółki Yieldbird  |  Widownia "Kawy z kardamonem" w TVP 1  |  Druga edycja aukcji charytatywnej Herstory, projektu telewizji History Channel  |  PKP Intercity wybierze agencję PR  |  M.C.M Klosterfrau Healthcare powierza kolejną markę  |  VML Poland tworzy globalną stronę  |  Media manager w Grupie Maspex  |  Spot Factory w całości stworzony przy użyciu AI  |  MullenLowe Group promuje  |  NBC News rozszerza działalność na Amerykę Łacińską  |  BBC przygotowuje dokument na 40. rocznicę tragedii na stadionie w Bradford  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 32 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Październik 04, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Właściciel "Wprost" by pokryć straty, obniżył kapitał zakładowy

PMPG Polskie Media SA (m.in. "Wprost", "Tygodnik do Rzeczy") obniżyło kapitał zakładowy o 30 proc. - do 72,7 mln zł. Dokonano tego w celu pokrycia strat spółki.

Zarząd PMPG poinformował w komunikacie giełdowym, że 1 października Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy dokonał rejestracji zmian statutu spółki. Obniżeniu uległ kapitał zakładowy: ze 103,9 do 72,7 mln zł przez zmniejszenie wartości nominalnej każdej akcji z 10 do 7 zł. Obniżenia kapitału zakładowego dokonano w celu pokrycia 24,6 mln zł strat spółki z lat ubiegłych oraz przeniesienia pozostałej kwoty 6,5 mln zł na kapitał rezerwowy wykorzystywany na pokrycie strat.

PMPG ma 90 proc. udziałów w AWR "Wprost" i 81 proc. w spółce Orle Pióro. Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem "Wprost" w pierwszym półroczu wyniosła 17 365 egz. (spadek o 9,50 proc. rok do roku), a "Tygodnika do Rzeczy" (Orle Pióro) – 35 771 egz. (spadek o 20,17 proc.).

(GDYJ, 04.10.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.