Adidas wybierze agencję do regionalnej obsługi reklamowej
Według planów w Polsce ma powstać regionalny hub dla Adidasa (fot. chuttersnap/ Unsplash)
Firma Adidas w ramach przygotowywanego przetargu wybierze w Polsce agencję, która zajmie się kompleksową obsługą reklamową marki na ośmiu europejskich rynkach – wynika z informacji "Presserwisu".
W planach jest utworzenie w Polsce regionalnego hubu dla Adidasa (obecnie mieszczącego się w Holandii).
Firma Adidas, poza dokumentami NDA (umowa o poufności: non-disclosure agreement), zbiera aktualnie od agencji na polskim rynku informacje dotyczące ich możliwości obsługiwania firmy w regionie (zasobów, doświadczenia itp). Ze wszystkich agencji, z którymi prowadzone są rozmowy, do przetargu ma być zaproszonych tylko pięć. Ich lista nie jest jeszcze gotowa.
Za obsługę Adidasa w Polsce odpowiadała ostatnio m.in. agencja LiquidThread, która wygrała przetarg na działania aktywacyjne z udziałem Ewy Chodakowskiej w social mediach. Za kampanię marki odzieżowej Adidas Originals, której ambasadorką jest blogerka modowa Maffashion, czyli Julia Kuczyńska, odpowiadała agencja VML Poland. Z Adidasem współpracują też Tailor Made PR i RTB House.
(AMS, 26.09.2018)