Agora inwestuje w czeską spółkę ROI Hunter
(fot. materiały Agory)
Agora SA zainwestuje 4,4 mln euro w czeską spółkę ROI Hunter, dostawcę platformy marketingowej umożliwiającej firmom z branży e-commerce promowanie i sprzedaż produktów za pośrednictwem wyszukiwarki Google i Facebooka.
Agora została mniejszościowym udziałowcem ROI Hunter – w dwóch rundach finansowania obejmie w sumie prawie 24 proc. akcji w podwyższonym kapitale zakładowym spółki. – ROI Hunter to inwestycja w dynamicznie rozwijające się technologie marketingowe, które w strategii Grupy Agora wskazaliśmy jako jeden z głównych kierunków rozwoju w obszarze usług B2B – mówi Agnieszka Sadowska z zarządu Agory.
ROI Hunter oferuje klientom możliwość umieszczenia reklamy bezpośrednio na Facebooku i w wyszukiwarce Google. ROI Hunter współpracuje z ponad 250 firmami z sektora e-commerce, wśród których znajdują się m.in. Allegro, Souq i Sports Direct. W ofercie ROI Huntera są dwa główne rozwiązania: ROI Hunter PRO (produkt dla większych klientów) oraz ROI Hunter Easy (darmowe rozwiązanie dla platform e-commerce).
(GDYJ, 26.09.2018)