Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 17, 2006

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Łowicz zmienia logo i szatę graficzną opakowań

Agros Nova wprowadza nowe logo i layout opakowań wszystkich produktów marki Łowicz.

Modyfikację identyfikacji wizualnej Łowicza przygotowała agencja Dragon Rouge. Zmiany wprowadzane będą stopniowo, pierwsze obejmą dżemy. Celem przeprowadzanych modyfikacji jest – jak tłumaczy producent - uzyskanie spójnej i atrakcyjnej identyfikacji wizualnej całej marki. Zmodyfikowany został logotyp z trzema wisienkami. W nowej wersji nie ma wisienek, jest za to czerwony pasek w dolnej części. Aby zachować ciągłość z poprzednim znakiem, zastosowano te same kolory, podobne elementy graficzne (owal i listek) oraz zbliżone liternictwo.

(KRZ, 17.07.2006)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.