Krzysztof Jankowski będzie zarządzał marką T-Mobile, Katarzyna Grzywaczewska odchodzi
Krzysztof Jankowski będzie szefem nowego działu w T-Mobile – departamentu zarządzania marką.
Od 1 października działania z zakresu komunikacji rynkowej T‑Mobile oraz aktywności związane z budowaniem percepcji marki realizowane będą przez departament zarządzania marką. Jego szefem zostanie Krzysztof Jankowski. O odejściu z firmy zdecydowała Katarzyna Grzywaczewska, która kierowała departamentem komunikacji rynkowej przez ostatnie trzy lata.
Jankowski w ostatnim czasie pełnił funkcję globalnego dyrektora ds. marketingu grupy Kenwood, gdzie był odpowiedzialny m.in. za kreowanie globalnej strategii i wizji marki, strategii konsumenckiej, a także zarządzał strategią wprowadzania innowacji. Wcześniej był globalnym brand marketing managerem w Reckitt Benckiser. Jankowski wraca do Polski po 10 latach, które spędził w Wielkiej Brytanii.
(AMS, 19.09.2018)