Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Media nie wzmacniają działów zagranicznych  |  Pożegnanie z Radiem Zet  |  Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Partner zarządzający w Foap  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Nowy program w ramówce Active Family  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PRASA

Dodano: Wrzesień 18, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

PMPG Polskie Media ma po pierwszym półroczu 4,5 mln zł zysku netto

Prezes PMPG Polskie Media Michał Lisiecki (screen: Youtube.com/Inwestorzy.tv)

W pierwszym półroczu grupa kapitałowa PMPG Polskie Media SA (wydawca m.in. "Wprost" i "Tygodnika do Rzeczy") uzyskała 22,9 mln zł przychodu ze sprzedaży (spadek o 10,37 proc. w porównaniu z pierwszym półroczem 2017 roku) i 4,5 mln zł zysku netto (wzrost o 185,27 proc.). Wynika EBITDA to 5 mln zł (wzrost o 64,5 proc.).

Jak podano w sprawozdaniu zarządu grupy PMPG Polskie Media, spadek przychodów wynikał ze zmniejszenia sprzedaży egzemplarzowej tygodników o wartość
około 1 mln zł i zmniejszenia sprzedaży reklam o około 1,2 mln zł. "Niekorzystne otoczenie rynkowe w segmencie mediów drukowanych jak również sytuacja kredytowa klientów wpłynęły na obniżenie znormalizowanego EBITDA o 2,1 tys. zł, zaś zysku netto o 1,8 mln zł" - napisano w sprawozdaniu.

Według danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy średnia sprzedaż ogółem tygodnika "Wprost" (AWR "Wprost") w pierwszym półroczu wyniosła 17 365 egz. (spadek o 9,50 proc. w stosunku do analogicznego okresu przed rokiem), a "Tygodnik do Rzeczy" (Orle Pióro) – 35 771 egz. (spadek o 20,17 proc.). PMPG Polskie Media jest większościowym udziałowcem obu spółek. Prezesem zarządu PMPG jest Michał Lisiecki. (GDYJ)

(GDYJ, 18.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.