Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz wsparcia mediów lokalnych po wyborach pod znakiem zapytania  |  Chiński koncern szuka agencji  |  Widownia Teatru Telewizji w TVP 1  |  Klubowe Mistrzostwa Świata z polskim komentarzem  |  Zestawienie kanałów lifestylowych  |  Oglądalność "Sprawiedliwych. Trójmiasto" w TV 4  |  Powstanie polska wersja popularnego serialu  |  Operator kablowy Inea wyłączył kanał E-Sport  |  Zarząd MOC TV  |  Vectra i dynamiczna podmiana reklam  |  Ruszy kanał o modzie  |  Serwisanci Radia Zet  |  Druga edycja akcji redakcyjnej Onetu  |  Sztuczna inteligencja pomaga Polska Press  |  IPG Mediabrands wzmacnia pozycję  |  Wynagrodzenia na rynku PR  |  Plus z kampanią  |  Paramount w oczekiwaniu na fuzję  |  Apple odwołuje się od nakazu UE o udostępnianiu konkurentom danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 49 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: PUBLIC RELATIONS

Dodano: Wrzesień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Biedroń chce ruszyć z kampanią w Polskę, eksperci wytykają zły timing

Robert Biedroń jest prezydentem Słupska od 2014 roku. We wtorek zapowiedział, że nie będzie ubiegać się o kolejną kadencję (screen: Youtube/Robert Biedroń)

Prezydent Słupska Robert Biedroń zapowiedział we wtorek, że nie będzie ubiegać się o reelekcję. Do końca roku zamierza odwiedzić ponad 40 miejscowości i spotkać się z ich mieszkańcami, a w lutym ogłosi nowy projekt polityczny. Eksperci zwracają uwagę, że błędem Biedronia jest "zły timing".

Robert Biedroń jest jednym z najpopularniejszych i najbardziej aktywnych polskich polityków w mediach społecznościowych. Według danych firmy Sotrender w czerwcu jego profil na Twitterze znalazł się na 18. miejscu wśród polityków. Jego konto miało ponad 140 tys. obserwujących, a jego posty miały ponad 68 tys. reakcji. Profil Biedronia na Facebooku był na 5. miejscu z wynikiem ponad 453 tys. fanów i ponad 58 tys. zaangażowanych użytkowników, którzy przynajmniej raz w miesiącu zareagowali na jeden z jego postów.

„Presserwis” zapytał ekspertów m.in. o to, czy i jak popularność Biedronia w mediach społecznościowych może przełożyć się na popularność jego przyszłego projektu i ewentualne głosy przy urnach wyborczych.

– Biedroń niewątpliwie ma swoich wiernych fanów i obserwatorów, którzy popierają jego działania. Natomiast wydaje mi się, że nie chodzi o to, żeby głosowali na niego tylko ludzie, którzy go śledzą na Facebooku – mówi Grzegorz Miecznikowski, specjalista od mediów społecznościowych z agencji S Words. Zwraca uwagę, że aktywność Biedronia w mediach społecznościowych powinna w większej mierze skupić się na pozyskiwaniu i dotarciu do tych grup, które albo go nie znają, albo podchodzą do niego sceptycznie.

Politolog Wojciech Jabłoński zwraca uwagę, że Biedroniowi nie udało się zbudować odpowiedniego napięcia w mediach społecznościowych przed wtorkową konferencją. A jak błąd wskazuje "zły timing". – Z badań, których chyba Biedroń nie robił, wynika, że startowanie z nową inicjatywą polityczną, która teraz nie bierze udziału w kampanii samorządowej, i zapowiadanie, że się będzie jeździło po Polsce, nie jest najlepszym pomysłem – ocenia.

(PD, 05.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.