Żywiec promuje piwo bezalkoholowe na nośnikach reklamy zewnętrznej
05.09.2018, 08:04

Kampania jest wsparta działaniami w internecie i poprzez akcję samplingową (fot. materiały prasowe)
Grupa Żywiec kontynuuje kampanię piwa bezalkoholowego Żywiec 0,0%. Od września marka promuje się na nośnikach reklamy zewnętrznej.
Kolejna odsłona kampanii Żywca 0,0% prowadzona jest pod hasłem "Zero alkoholu, smak Ż". Poprzedzona była działaniami w stacjach ogólnopolskich i kanałach tematycznych, które prowadzone były w sierpniu. Kampania jest wsparta działaniami w internecie i poprzez akcję samplingową.
Za komunikację ATL odpowiada 2012 Agency, a za produkcję spotu Opus Film. Działania w internecie prowadzi agencja VML. Media planuje i kupuje dom mediowy Starcom. Wsparcie PR zapewnia agencja Hope.
(IKO, 05.09.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
