Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Telewizje lokalne nawiązały współpracę z GPW DAI  |  Lidl Polska planuje przetarg  |  Lipcowy cennik TVP  |  Udział w rynku stacji Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV i Metro  |  Antena HD nagrywa dwa sezony programu  |  Konkursy radiowe KRRiT  |  Po raz pierwszy przyznano stypendium im. Aleksandry Lewińskiej  |  Osiem agencji wystartowało w przetargu  |  Polot realizuje pierwsze zlecenie  |  Zespół digitalowy MediaHub  |  Celebryci w kampanii "Weź mnie posegreguj"  |  Papaya Films przedstawi swoje kampanie na wystawie  |  "The Washington Post" będzie publikować teksty autorów platformy Substack  |  Pod koniec roku zadebiutuje francuska edycja magazynu "Time"  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: INTERNET

Dodano: Wrzesień 05, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Aktor Borys Szyc otwiera internetowy teatr #TheMuBa

Obok aktora Borysa Szyca jako twórcy #TheMuBa wymieniani są także: dziennikarz Jarosław Kuźniar oraz inwestor Marek Maślanka (fot. materiały prasowe)

Ruszyła platforma internetowa #TheMuBa, w której będzie można za opłatą śledzić na żywo spektakle teatralne, koncerty oraz przedstawienia baletowe. Jej twórcą i pomysłodawcą jest aktor Borys Szyc.

#TheMuBa to skrót od angielskich słów: theatre, music i ballet. Pierwsza premiera w serwisie zaplanowana jest na 12 października. Od godz. 19 na stronie Themuba.com będzie można oglądać spektakl „Inne rozkosze”, transmitowany z krakowskiego Teatru Stu.

Kupując e-bilet, będzie można śledzić transmisję spektaklu lub mieć dostęp do nagrania przez weekend. Zarejestrowani użytkownicy będą mogli korzystać z zakulisowych materiałów. Platforma będzie dostępna na urządzeniach stacjonarnych i mobilnych. Jednorazowe e-bilety mają kosztować od 19,90 zł.

Obok Borysa Szyca jako twórcy #TheMuBa wymieniani są także dziennikarz Jarosław Kuźniar oraz inwestor Marek Maślanka. W radzie programowej zasiadają Łukasz Maciejewski (krytyk teatralny) oraz Andrzej Pągowski (twórca znaku i identyfikacji graficznej).

(PAZ, 05.09.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.