Mark Read został prezesem WPP
Read był faworytem do objęcia schedy po Martinie Sorrellu (fot. materiały prasowe)
Holding reklamowy WPP powierzył funkcję prezesa zarządu Markowi Readowi. W kwietniu, po 33 latach, z WPP rozstał się Martin Sorrell.
Awans Marka Reada został już oficjalnie potwierdzony przez WPP. Proces rekrutacyjny prowadzony był przez firmę headhunterską Russell Reynolds.
Read był faworytem do objęcia schedy po Martinie Sorrellu. Od kwietnia br. wspólnie z Andrew Scottem odpowiadał za bieżące zarządzanie brytyjskim holdingiem. Z WPP z krótką przerwą związany jest od 1989 roku. Kierował m.in. agencją reklamową Wunderman i ramieniem inwestycyjnym holdingu - WPP Digital.
Martin Sorrell rozstał się z WPP po 33 latach w kwietniu br. z powodu postępowania wyjaśniającego w sprawie jego nieetycznego zachowania i niewłaściwego wykorzystania firmowych pieniędzy. Wyników tego dochodzenia WPP nie upublicznił.
(LL, 03.09.2018)