Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Sierpień 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Nowy szef marketingu Facebooka

Ostatnio Antonio Lucio pełnił funkcję CMO w HP, a wcześniej związany był z Visą i PepsiCo (fot. pixabay.com)

Antonio Lucio został powołany na stanowisko dyrektora ds. marketingu Facebooka.

Lucio obejmie nowe obowiązki we wrześniu. Zajmie fotel zwolniony w styczniu przez Gary’ego Briggsa. Ten ostatni kierował działem marketingu serwisu społecznościowego od 2013 roku.

Komentatorzy cytowani przez amerykańskie media branżowe wskazują, iż głównym zadaniem Lucia będzie poprawa nadszarpniętej skandalami (m.in. aferą Cambridge Analytica) reputacji Facebooka.

Ostatnio Lucio pełnił funkcję CMO w koncernie komputerowym HP, a wcześniej związany był z Visą i PepsiCo.

(LL, 27.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.