Wujaszek Liestyle i Princess Rap promują markę Pawełek

Konkurs promujący Pawełka potrwa do 9 września (fot. materiały prasowe)
Producent słodyczy E. Wedel (Grupa Lotte) rozpoczął kampanię batonów marki Pawełek. Do współpracy zaprosił influencera Wujaszka Liestyle i Princess Rap.
Kampania "Pawełek budzi radość" prowadzona jest w telewizji, internecie, prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. W jej ramach prowadzony jest konkurs konsumencki, w którym nagrodami są wejściówki na tak zwaną domówkę z Pawełkiem (imprezę poprowadzi influencer Wujaszek Liestyle, a o oprawę muzyczną zadba kolektyw didżejski Princess Rap).
Kreację i produkcję spotu przygotowała agencja PZL, a działania w internecie prowadzi agencja Geometry Global. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD. Agencja Walk PR odpowiada za wsparcie PR, organizację imprezy i za koordynację działań z influencerami.
(IKO, 23.08.2018)
