Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 21, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Chiny przegoniły Wielką Brytanię w rankingu telewizyjnych potęg

(fot. Pixabay.com)

Chiny awansowały na pozycję drugiego największego rynku telewizyjnego na świecie.

Z raportu opracowanego przez firmę IHS Markit wynika, że wydatki związane z produkcją i nabyciem praw do produkcji telewizyjnych (kanały telewizyjne i platformy internetowe) w ub.r. osiągnęły w Chinach poziom 10,09 mld dol. Tym samym Chiny wyprzedziły Wielką Brytanię, gdzie w 2017 roku na ten cel wydano 10 mld dol.

Największym rynkiem telewizyjnym świata pozostają Stany Zjednoczone (58,3 mld dol.). Awans Chin w rankingu IHS Markit wynika przede wszystkim z agresywnych inwestycji w kontent typu telewizyjnego dokonanych w ub.r. przez grupy internetowe Baidu, Alibaba i Tencent.

(LL, 21.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.