Carlsberg Polska promuje nowe bezalkoholowe piwo Birell

Spoty będą prezentowane w głównych stacjach telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych (screen: Youtube.com/Birell Poland)
Carlsberg Polska wprowadza markę bezalkoholowego piwa o właściwościach izotonicznych - Birell.
Piwo Birell jest już dostępne w wybranych sieciach sklepów w Polsce. - Z naszą nową marką będziemy w tym roku obecni między innymi poprzez sponsoring i sampling na wielu imprezach biegowych oraz sportowych w Polsce - wyjaśnia Dariusz Chalecki, marketing manager piwa bezalkoholowego & super premium w Carlsberg Polska.
Wprowadzenie marki na rynek wspiera kampania promocyjna – spoty będą prezentowane w głównych stacjach telewizji ogólnopolskiej i kanałach tematycznych. Działania reklamowe obejmują też nośniki OOH i mobile, aktywność w mediach społecznościowych i serwisach VoD. Kreacją spotu globalnie zajęła się agencja Noble Graphics, a planowanie oraz realizację działań reklamowych powierzono domowi mediowemu Initiative.
(AMS, 17.08.2018)
