Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Koszty nabycia przez Orange Polska sześciu lokalnych operatorów kablowych  |  Kanał ViDoc TV po opuszczeniu MUX 8  |  Dyrektor cyberbezpieczeństwa i architektury systemów w RAS Polska  |  Przewodniczący rady nadzorczej MOC TV  |  Oglądalność "Mistrzowskich pojedynków. Eternal Glory" w TVN  |  Kanał muzyczny RMF Genzie  |  Kompania Piwowarska wybiera agencję  |  Lidl szuka  |  Komunikacja Adidasa w Europie Wschodniej  |  Senior consultant w Stars  |  Trzy agencje w przetargu  |  ProSiebenSat.1 zwolni 500 osób  |  Rumble zablokowany w Brazylii decyzją Sądu Najwyższego  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 33 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 17, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Martyna Wojciechowska promuje nową kolekcję biżuterii W. Kruk

Martyna Wojciechowska promuje kolekcję biżuterii Freedom Wolf Edition (fot. materiały prasowe)

W. Kruk rozpoczął działania reklamowe promujące nową kolekcję biżuterii sygnowaną nazwiskiem Martyny Wojciechowskiej – Freedom Wolf Edition.

Wojciechowska jest ambasadorką W. Kruk od lutego 2017 roku, kiedy po raz pierwszy zaprezentowała kolekcję srebrnej biżuterii Freedom. W nowej kolekcji Freedom Wolf Edition, dostępnej w sprzedaży internetowej od połowy sierpnia, motywem przewodnim jest wilk. Zanim opublikowano spot, Wojciechowska pochwaliła się w mediach społecznościowych tatuażem z wizerunkiem wilka, który został wyeksponowany w reklamie. "Symbol wilka od dawna jest ważny w moim życiu. Siła i niezależność. Troska o watahę. Moja inspiracja nowej kolekcji dla Was we współpracy z W. Kruk. Manifest wolności" - promuje markę w mediach społecznościowych Wojciechowska.

Za kreację i zakup mediów do kampanii odpowiada zespół marketingu W. Kruk. 
Martyna Wojciechowska jest dyrektor programową Travel Channel. Jest również prowadzącą program podróżniczy "Kobieta na krańcu świata" w TVN, którego jubileuszowa, dziesiąta edycja będzie miała premierę 11 listopada.

(IKO, 17.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.