Lila Janowska i Katosu w kampanii Rimmel

Lila Janowska promuje podkład w spocie TV, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach (screen: Youtube.com/Rimmel London PL)
Coty startuje z kampanią podkładów marki Rimmel z linii Match Perfection.
Kampania jest realizowana pod hasłem „Najbardziej twarzowy podkład w Polsce”. Agencja Life on Mars została wybrana w drodze przetargu do stworzenia lokalnej koncepcji komunikacji globalnej promującej gamę podkładów z linii Match Perfection, której twarzą jest Rita Ora.
Agencja zaproponowała polską odsłonę kampanii. Zaprosiła do współpracy influencerki Lilę Janowską i Katosu. Lila Janowska promuje podkład w spocie TV, a w mediach społecznościowych pokazuje się w różnorodnych makijażach, zachęcając konsumentki do publikowania własnych zdjęć. Katosu na potrzeby kampanii stworzyła tutorial, w którym pomaga dobrać idealny podkład oraz poprowadzi warsztaty makijażowe, będące nagrodą w konkursie marki.
Polska odsłona kampanii objęła produkcję lokalnej wersji spotu, komunikację w kanałach influencerek i display. Komunikacja wystartowała w digitalu i social mediach oraz w stacjach TVN i Polsat.
Koncepcja i realizacja kampanii digital, social, TV - Life on Mars. Obsługa mediowa: Zenith. Realizacja działań z influencerami: LiquidThread. Obsługa komunikacji w social mediach: Kamikaze.
(AMS, 15.08.2018)
