Kolejny katalog Wydawnictwa Murator

Tegoroczna, druga edycja "Katalogu Budowa i Remont Domu" (Wydawnictwo Murator), która właśnie ukazała się na rynku, ma nową makietę i format.
Edycja 2006 składa się z dwóch tomów (ubiegłoroczna była jednotomowa) – pierwszy zawiera prezentacje produktów branży budowlanej, drugi opisuje materiały i wyroby instalacyjne. Zwiększył się format publikacji (z 203 x 275 mm do 230 x 295 mm), zmianie uległa makieta. Informacje mają być teraz lepiej widoczne. Więcej jest też materiałów o nowinkach rynkowych (rubryka Galeria rozmaitości), wprowadzono nowe działy, np. o firmach obecnych na rynku (rubryka Znani na rynku). Pierwszy tom ”Katalogu Budowa i Remont Domu” liczy 184 strony, drugi – 216 stron. Cena obu tomów sprzedawanych razem to 9,90 zł. Nakład wynosi 35 tys. egz. Redaktor prowadzącą katalogu, który promowany jest w tytułach Wydawnictwa Murator oraz w serwisach internetowych, jest Dominika Merek.(ML, 13.07.2006)
