Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland
![](/images/contents/photo_54229_1534161098_big.jpg)
Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (fot. materiały prasowe)
Agnieszka Kosik dołączyła do Facebooka jako head of Poland - odpowiada za rozwój działalności firmy na polskim rynku.
"Dołączenie Agnieszki, a zarazem utworzenie stanowiska head of Poland jest jasnym dowodem naszego silnego zaangażowania w Polsce, a także dużego znaczenia regionu Europy Środkowo-Wschodniej w strategii firmy" - tłumaczy w komunikacie prasowym Robert Bednarski, country director CEE, kierujący działalnością Facebooka w Europie Środkowo-Wschodniej.
Agnieszka Kosik od 2008 roku była prezesem domu mediowego MediaCom (GroupM), a związana z tą grupą była od 2003 roku. Dwukrotnie zdobyła tytuł Adman Roku - w 2015 i 2016 roku. Konkurenci dostrzegali, że odważnie stawiała na nowe rozwiązania, szukając kolejnych źródeł biznesu. Skupiła się na poszerzaniu kompetencji digitalowych firmy i pozyskiwaniu nowych klientów, wzmocniła zespoły specjalistyczne zajmujące się m.in. działaniami display, social, search.
(IKO, 13.08.2018)
![Pressletter](/images/pressletter_v2.jpg)