KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

KO i Polska 2050 zainteresowane miejscem w RMN  |  Widownia magazynów międzynarodowych w TVP Info i Polsat News  |  Agencja AWX otworzyła oddział  |  Kanał Biznes24 będzie oferował reklamy w formule dynamicznej podmiany spotów  |  Akcje Tier Investment w Astro nadal są zajęte przez komornika  |  Oglądalność programu Marka Sierockiego w TVP 2  |  Nowa struktura udziałowców internetowej stacji Silver TV  |  Dokument o seksbiznesie w Canal+ Online  |  Zestawienie miesięczników dla dzieci i młodzieży  |  Dziennikarzy w konkursie NBP nadal oceniają Skowroński, Surmacz i Karnowski  |  Potrzebna agencja do kampanii o dopuszczalnej prędkości jazdy  |  Dentsu Creative pracuje  |  Warszawa uruchamia przetarg  |  Osiem agencji w drugim przetargu mediowym Ministerstwa Cyfryzacji  |  "Guitar Player" po 58 latach zamyka wersję drukowaną  |  Rozmowy w sprawie kupna The Telegraph  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 40 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 11, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time

Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team (fot. materiały prasowe)

Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time SA (Grupa ZPR Media). Nadzoruje zespoły sprzedażowe, które pracują na rzecz magazynów i powiązanych z nimi serwisów internetowych.

Tuzinowskiemu podlegają segmenty Budowa i Wnętrza, Zdrowie i Parenting, Hobby, Informatory, a także działy Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu oraz 360 Content Team.

Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team. Obecnie dyrektorem połączonego Działu Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu jest Michał Marzysz. Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły z kolei Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w Time SA, rozstała się z firmą.

Andrzej Tuzinowski związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu ESKA Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia Eska Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w spółce Radio Eska SA. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora Działu Projektów Specjalnych. W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.

Biuro reklamy prasy i internetu Time SA odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz:
magazynów (m.in.: "Murator", "Moje Mieszkanie", "M jak mieszkanie", "Dobre Wnętrze"), serwisów internetowych (m.in.: Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl) oraz informatorów i katalogów.

(GDYJ, 11.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.