Andrzej Tuzinowski dyrektorem handlowym w biurze reklamy Time
Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team (fot. materiały prasowe)
Andrzej Tuzinowski awansował na stanowisko dyrektora handlowego w biurze reklamy prasy i internetu spółki Time SA (Grupa ZPR Media). Nadzoruje zespoły sprzedażowe, które pracują na rzecz magazynów i powiązanych z nimi serwisów internetowych.
Tuzinowskiemu podlegają segmenty Budowa i Wnętrza, Zdrowie i Parenting, Hobby, Informatory, a także działy Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu oraz 360 Content Team.
Andrzej Tuzinowski ostatnio zarządzał Działem Wsparcia Sprzedaży Prasy, a także agencją 360 Content Team. Obecnie dyrektorem połączonego Działu Wsparcia Sprzedaży Prasy i Internetu jest Michał Marzysz. Kierowanie agencją 360 Content Team przejęły z kolei Aneta Magnuszewska i Monika Kowalska. Agnieszka Miszczyńska-Włodarczyk, pełniąca obowiązki dyrektora operacyjnego ds. wydawnictw w Time SA, rozstała się z firmą.
Andrzej Tuzinowski związany jest z Grupą ZPR Media od 1999 roku. Zaczynał od pracy w Radiu ESKA Warszawa, w którym pełnił funkcję sekretarza redakcji a następnie szefa muzycznego. Był także dyrektorem programowym Radia Eska Kraków. W latach 2006–2016 był dyrektorem ds. Badań i Rozwoju w spółce Radio Eska SA. Od 2008 roku łączył te obowiązki z funkcją dyrektora Działu Projektów Specjalnych. W latach 2016-2017 związany był z Grupą Wirtualna Polska, w której pracował na stanowisku dyrektora ds. rozwoju produktów radiowych.
Biuro reklamy prasy i internetu Time SA odpowiada za sprzedaż reklam na rzecz:
magazynów (m.in.: "Murator", "Moje Mieszkanie", "M jak mieszkanie", "Dobre Wnętrze"), serwisów internetowych (m.in.: Murator.pl, Muratorplus.pl, Poradnikzdrowie.pl, Urzadzamy.pl, Mjakmama.pl) oraz informatorów i katalogów.
(GDYJ, 11.08.2018)