Dział: REKLAMA

Dodano: Sierpień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Zygmunt Chajzer z synem myślą o stworzeniu własnej marki proszku do prania

Zygmunt Chajzer reklamował Vizir przez 14 lat (fot. scrren z reklamy telewizyjnej)

Zygmunt Chajzer, który po 14 latach zakończył współpracę z Procter & Gamble i nie będzie już reklamować produktów Vizir, myśli o stworzeniu własnej marki detergentu.

Zygmunt Chajzer potwierdza doniesienia mediów, że prowadzi rozmowy w sprawie stworzenia marki proszku do prania, choć początkowo ten pomysł traktował jako żart. - Teraz z synem (Filipem Chajzerem - przyp. red.) zajmujemy się nim na serio. Pojawiła się propozycja stworzenia marki proszku do prania we współpracy z jednym polskim producentów chemii gospodarczej - mówi Zygmunt Chajzer. - Czy coś z tego wyjdzie, na tym etapie trudno przesądzić, ale rozmawiamy - dodaje Chajzer. 

(AMS, 06.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.