Zygmunt Chajzer z synem myślą o stworzeniu własnej marki proszku do prania
06.08.2018, 06:59

Zygmunt Chajzer reklamował Vizir przez 14 lat (fot. scrren z reklamy telewizyjnej)
Zygmunt Chajzer, który po 14 latach zakończył współpracę z Procter & Gamble i nie będzie już reklamować produktów Vizir, myśli o stworzeniu własnej marki detergentu.
Zygmunt Chajzer potwierdza doniesienia mediów, że prowadzi rozmowy w sprawie stworzenia marki proszku do prania, choć początkowo ten pomysł traktował jako żart. - Teraz z synem (Filipem Chajzerem - przyp. red.) zajmujemy się nim na serio. Pojawiła się propozycja stworzenia marki proszku do prania we współpracy z jednym polskim producentów chemii gospodarczej - mówi Zygmunt Chajzer. - Czy coś z tego wyjdzie, na tym etapie trudno przesądzić, ale rozmawiamy - dodaje Chajzer.
(AMS, 06.08.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
