Dział: TELEWIZJA

Dodano: Sierpień 06, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Ponad 20 firm przystąpiło do konsultacji społecznych ws. telemetrii i audiometrii

Ponad 20 firm przystąpiło do konsultacji społecznych w ramach projektu Telemetria Polska. Dotyczą one organizowanych przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji telemetrycznych i audiometrycznych badań rynku mediów.

Jak przekazała Karolina Czuczman z zespołu rzecznika prasowego KRRiT, konsultacje nie zakładały podejmowania na tym etapie żadnych ustaleń dotyczących metodologii, technologii czy innych aspektów badania.

W czerwcu Krajowa Rada ogłosiła kolejny dialog techniczny poprzedzający rozpisanie przetargu na badanie telewizji i radia. Pierwszy dialog techniczny, rozpisany przez KRRiT w marcu, koncentrował się na technologii i ogólnych możliwościach realizacji projektu (wzięło w nim udział kilkadziesiąt firm).

KRRiT chce uzyskać informacje na temat badania założycielskiego i jego kontroli, zapoznać się z oferowanymi przez firmy badawcze rozwiązaniami. KRRiT interesuje np. metoda realizacji badania, definicja gospodarstwa domowego i panelisty, wielkość próby, sposób aranżacji wywiadu, czas trwania wywiadów i szacunkowe koszty.
Nowe badanie inicjowane przez KRRiT ma objąć pomiar oglądalności telewizji i słuchalności radia (również w internecie). Pod koniec maja ekspert KRRiT Andrzej Olszewski podczas konferencji IAA Polska zapowiedział, że "projekt powinien zaistnieć w pierwszych gospodarstwach domowych, już w znaczącej skali, w perspektywie dwóch lat".

(GDYJ, 06.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.