Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Kulisy zmian w spółce Wyborcza  |  Polskie Radio 24 i redakcja zagraniczna  |  Kanał Zero zatrudnia  |  Wydawnictwo Story House Egmont  |  M.st. Warszawa wybiera agencje  |  Operator kablowy ITV Media  |  Trzeci sezon "Bosacka daje radę"  |  Radio Katowice bez programu regionalnego  |  Radio Kraków rozpoczęło kampanię  |  Spadki sprzedaży wśród miesięczników ogrodniczych  |  Pakiet Viaplay Filmy i Seriale w Megogo  |  Nadawca stołecznego Radia Kolor  |  Prezeska Stowarzyszenia Pisarzy Polskich  |  More Bananas rozpoczęła współpracę  |  Owen Wilson ambasadorem Wolt  |  Grono klientów agencji More  |  Opus B i Grupa Freundschaft  |  Aleph i Superbet poszerzają współpracę  |  Arun Srinivas szefem Meta Platforms w Indiach  |  Netflix będzie współpracować z Yahoo! w zakresie sprzedaży reklam  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 38 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TREśCI PROMOCYJNE

Dodano: Sierpień 01, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

WP najbardziej opiniotwórczym medium internetowym

Według raportu Instytutu Monitorowania Mediów, w pierwszej połowie 2018 roku, Wirtualna Polska była najchętniej cytowanym portalem w Polsce. Inne media powoływały się na materiały WP aż 8221 razy.

Najchętniej cytowane w pierwszym półroczu były m.in. reportaże Mateusza Ratajczaka, który zatrudnił się w firmie finansowej, by pokazać kierujące nią mechanizmy. Dziennikarze chętnie powoływali się na wywiad WP z bramkarzem, Łukaszem Skorupskim. Media cytowały również informację o odwołaniu wizyty ministra edukacji Izraela, Naftaliego Bennetta, oraz jego późniejsze wypowiedzi. W studiu WP Patryk Osowski przeprowadził wzruszający wywiad z wdową po Tomaszu Mackiewiczu.

Press

– Nasi dziennikarze wykrywają afery polityczne, pokazują problemy gospodarcze, pochylają się nad ważnymi społecznie tematami. Pozycja w rankingu najbardziej opiniotwórczych mediów IMM to efekt ich codziennych starań. Każdego dnia w WP powstają setki ciekawych materiałów, które niejednokrotnie poruszają całą Polskę – mówi Tomasz Machała, wiceprezes WP Media ds. produktu wydawniczego.

Press

Od początku 2018 roku inne media cytowały materiały WP aż 8221 razy. To znacznie lepszy wynik niż - kolejnego w rankingu portali - Onetu (cytowany 6845 razy). WP znalazła się również na wysokim, 5. miejscu głównego zestawienia najbardziej opiniotwórczych mediów w Polsce, pokonując m.in. "Gazetę Wyborczą" i Radio ZET.

Autorzy najciekawszych materiałów pierwszej połowy 2018 roku wzięli udział w spocie promocyjnym. Powstał na potrzeby kampanii prowadzonej na Stronie Głównej oraz w pozostałych serwisach WP. Kampania potrwa do 5 sierpnia.

Wirtualna Polska to grupa spółek działających w mediach i e-commerce. Jest właścicielem portalu horyzontalnego – Wirtualnej Polski. Prowadzi też portal o2 oraz specjalistyczne serwisy tematyczne, takie jak Money.pl, WP SportoweFakty, WP abcZdrowie i dobreprogramy.pl. W branży e-commerce WP działa w zakresie turystyki, mody, urządzania wnętrz, usług finansowych oraz zdrowia.

(01.08.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter

PODOBNE ARTYKUŁY

Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.