Coca-Cola wprowadza w Polsce markę AdeZ

Napój AdeZ promowany jest kampanią prowadzoną w internecie i w punktach sprzedaży (fot. materiały prasowe)
Koncern Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślin AdeZ.
Napój promowany jest kampanią prowadzoną w internecie (w tym w mediach społecznościowych) i w punktach sprzedaży (materiały POS). Firma podkreśla, że realizuje strategię, która zakłada m.in. powiększenie oferty o produkty o obniżonej kaloryczności i napoje niegazowane.
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za implementację materiałów BTL agencja Fortis. Kreacją i obsługą w mediach społecznościowych zajęła się agencja LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Marka AdeZ powstała w 1988 roku w Argentynie, a w Europie pojawiła się na początku 2018 roku.
(IKO, 27.07.2018)
