Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 27, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Coca-Cola wprowadza w Polsce markę AdeZ

Napój AdeZ promowany jest kampanią prowadzoną w internecie i w punktach sprzedaży (fot. materiały prasowe)

Koncern Coca-Cola wprowadza na polski rynek markę napojów na bazie roślin AdeZ.

Napój promowany jest kampanią prowadzoną w internecie (w tym w mediach społecznościowych) i w punktach sprzedaży (materiały POS). Firma podkreśla, że realizuje strategię, która zakłada m.in. powiększenie oferty o produkty o obniżonej kaloryczności i napoje niegazowane. 
Za strategię kampanii, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom, a za implementację materiałów BTL agencja Fortis. Kreacją i obsługą w mediach społecznościowych zajęła się agencja LiquidThread. Działania PR prowadzi agencja Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.
Marka AdeZ powstała w 1988 roku w Argentynie, a w Europie pojawiła się na początku 2018 roku. 

(IKO, 27.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.