Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Udział w rynku stacji telewizyjnych w listopadzie  |  Nowy paid social & partnerships director w Salestube  |  Przejście z "Panoramy" do "19.30"  |  Spadła średnia widownia programu "Rolnik szuka żony"  |  Oglądalność "The Voice of Poland"  |  "Forbes" w trzecim kwartale ze spadkiem sprzedaży  |  Szef Forsal.pl  |  "Polityka" zwiększa liczbę subskrypcji  |  W TVP ruszyła ogólnopolska kampania  |  Grupa Eurozet z rozwiązaniem One Audio  |  Kanał TV Okazje poszerzył zasięg  |  Dsk wypromuje  |  VML Poland z obsługą  |  Małopolska poszukuje agencji  |  Michael Rowland po 15 latach przestanie prowadzić program śniadaniowy ABC News  |  Australia z kolejnym projektem przeciwko Big Techom  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 46 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TECHNOLOGIE

Dodano: Lipiec 26, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Pierwsze wyniki Facebooka po aferze Cambridge Analytica rozczarowały rynek

To pierwsze wyniki finansowe Facebooka ogłoszone po skandalu z Cambrigde Analytica (fot. Rick Tap/ Unsplash)

Akcje Facebooka w handlu posesyjnym na nowojorskiej giełdzie zniżkowały nawet o 20 proc. w stosunku do ceny z zamknięcia środowej sesji. Powodem są ogłoszone wyniki za drugi kwartał 2018 roku.

Przychody spółki wyniosły 13,23 mld dol. i wzrosły o 42 proc. w porównaniu z drugim kwartałem 2017 roku, ale analitycy spodziewali się 13,36 mld dol. Zysk netto wyniósł 5,11 mld (wzrost o 31 proc.). 

To pierwsze wyniki finansowe Facebooka ogłoszone po skandalu związanym z wyciekiem danych Cambridge Analytica, do którego doszło w marcu. Między innym z powodu tej afery wzrosło zatrudnienie w firmie - o 47 proc. do ponad 30 tys. osób.

"Inwestujemy w bezpieczeństwo tak dużo, że będzie to miało istotny wpływ na naszą zyskowność. Zaczynamy to widzieć w tym kwartale" - poinformował Mark Zuckerberg, prezes Facebooka.

Codziennie Facebooka odwiedza 1,47 mld użytkowników (wzrost o 11 proc.).  

(GK, 26.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.