Warszawa w pierwszym półroczu wydała prawie 7 mln zł na indoor

Urząd m.st. Warszawy prawie trzykrotnie zwiększył wydatki na indoor (fot. Stevenlodz/ Wikimedia Commons)
W pierwszym półroczu 2018 roku najwięcej na promocję na nośnikach reklamy wewnętrznej wydał Urząd m.st. Warszawy – 6,86 mln zł, czyli prawie trzykrotnie zwiększył wydatki w tym zakresie.
Według danych cennikowych Kantar Media (bez uwzględnienia rabatów) w pierwszym półroczu 2018 roku reklamodawcy zwiększyli wydatki na reklamę indoor – o 37 proc., do 56,87 mln zł (w porównaniu z analogicznym okresem 2017 roku).
Drugie miejsce w zestawieniu zajął Euro-Net Warszawa, który przeznaczył na reklamę indoor 3,13 mln zł (wzrost o 21 proc.). Trzeci był operator komórkowy P4 – 1,88 mln zł (trzykrotny wzrost).
Dalej były: Cuba Tourist – 1,70 mln zł (w pierwszym półroczu 2017 roku firma nie promowała się na nośnikach reklamy wewnętrznej) i Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy – 1,53 mln zł (spadek o 11,3 proc.).
(IKO, 26.07.2018)
