Mundial powiększył stratę Stopklatki
Stopklatka SA, nadawca telewizji naziemnej Stopklatka, po pierwszym półroczu br. miał 0,5 mln zł mniejsze przychody niż w pierwszym półroczu 2017 roku – wynika ze wstępnych wyników finansowych spółki. Strata netto za sześć miesięcy urosła do 1,7 mln zł (rok temu 1 mln zł).
W pierwszym półroczu 2018 roku przychody Stopklatki – w porównaniu z pierwszym półroczem 2017 roku - zmalały o 0,5 mln zł, do 12,963 mln zł. Spółka informuje, że wpływ na pogorszenie wyniku finansowego miały przede wszystkim niższe przychody gotówkowe z reklam (o 6 proc.), a powodem spadku przychodów był mniejszy udział w widowni kanału Stopklatka TV. Wskaźnik ten wyniósł w grupie komercyjnej 0,89 proc. (spadek o 12 proc.). Słabsze wyniki oglądalności kanału były spowodowane piłkarskim mundialem.
Podane przez spółkę wyniki finansowe mają charakter szacunkowy.
(IKO, 24.07.2018)