W Wielkiej Brytanii serwisy streamingowe mają więcej abonentów niż płatne telewizje
19.07.2018, 07:06

(fot.Pixabay.com)
Liczba subskrybentów serwisów streamingowych w Wielkiej Brytanii przewyższyła liczbę subskrybentów płatnych ofert telewizyjnych - wynika z danych ujawnionych przez brytyjskiego regulatora rynku mediowego Ofcom.
Według wyliczeń Ofcomu w pierwszym kwartale br. liczba brytyjskich subskrybentów serwisów takich jak Netflix, Amazon Prime i Now TV osiągnęła 15,4 mln. W tym samym okresie abonentów płatnej oferty telewizyjnej (m.in. Sky i Virgin) było 15,1 mln.
W 2017 liczba klientów płatnych telewizji zmniejszyła się w Wielkiej Brytanii w stosunku do 2016 roku o niemal 3 proc., a liczba klientów serwisów streamingowych wzrosła o 28 proc.
(LL, 19.07.2018)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
