Dział: REKLAMA

Dodano: Lipiec 16, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Youtuberzy promują Pol’and’Rock Festival 2018 w kampanii Play

W kampanii wystąpili RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga (fot. materiały prasowe)

Operator komórkowy Play rozpoczął działania promujące markę przy okazji festiwalu Pol’and’Rock Festival 2018, organizowanego przez Jurka Owsiaka (dawny Woodstock).

Kampania #PlayYourWay prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także podczas festiwalu. Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi. 

W strefie Play pojawią się twórcy popularnych kanałów na YouTube: RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga. Na stronie Playyourway.play.pl dostępny jest spot z ich udziałem - można wybrać, którą wersję spotu chcemy obejrzeć (w scenerii zimowej czy letniej).

Dodatkowo w reklamie zaszyto cztery elementy, za odnalezienie których widz otrzyma kody do wykorzystania w HBO, Tidal, Nawigacji Play lub Dogry.pl. 

Spot zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction, a postprodukcją zajęło się LocoMotive. Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel. 

Pol’and’Rock Festival 2018 odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia.

(IKO, 16.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.