Youtuberzy promują Pol’and’Rock Festival 2018 w kampanii Play
W kampanii wystąpili RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga (fot. materiały prasowe)
Operator komórkowy Play rozpoczął działania promujące markę przy okazji festiwalu Pol’and’Rock Festival 2018, organizowanego przez Jurka Owsiaka (dawny Woodstock).
Kampania #PlayYourWay prowadzona jest w internecie, w tym w mediach społecznościowych, a także podczas festiwalu. Agencja Plej ze strategicznym wsparciem Melting Pot przygotowała koncept kreatywny łączący działania digitalowe z eventowymi.
W strefie Play pojawią się twórcy popularnych kanałów na YouTube: RedLipstickMonster, Rezigiusz, Izak i Człowiek Warga. Na stronie Playyourway.play.pl dostępny jest spot z ich udziałem - można wybrać, którą wersję spotu chcemy obejrzeć (w scenerii zimowej czy letniej).
Dodatkowo w reklamie zaszyto cztery elementy, za odnalezienie których widz otrzyma kody do wykorzystania w HBO, Tidal, Nawigacji Play lub Dogry.pl.
Spot zrealizowała agencja Plej wraz z domem produkcyjnym Film Fiction, a postprodukcją zajęło się LocoMotive. Za reżyserię odpowiada Tomasz Knittel.
Pol’and’Rock Festival 2018 odbędzie się w dniach 2-4 sierpnia.
(IKO, 16.07.2018)