Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Polsat reaktywuje kultowy program  |  Szef rady nadzorczej Grupy Kino Polska  |  Orange Polska kupił lokalnych operatorów  |  Udziały nadawcy Super FM  |  Oglądalność teleturnieju "Va Banque" w TVP 2  |  Pora emisji "Tańca z gwiazdami" w Polsacie  |  Powstanie serial na podstawie książki Katarzyny Bondy  |  Tytuły poradniczo-rozrywkowe nadal z dwucyfrowymi spadkami  |  Do Polsat News powróci cykl reportersko-śledczy  |  Nowy serial Netflixa z Martą Żmudą Trzebiatowską  |  Ruszył lokalny newsletter  |  Velvet zmienia brief w trakcie przetargu  |  Firma Prymat szuka agencji  |  PKO Bank Polski pyta o narzędzia  |  USP Zdrowie  |  Netflix zawarł umowę z FIFA na transmisje kobiecych mundiali w piłce nożnej  |  OpenAI we Włoszech ma zapłacić 15 mln euro za wykorzystywanie danych użytkowników  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 36 newsów ze świata mediów i reklamy  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 12, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

Juliusz Braun i TVP wymieniają ciosy

Juliusz Braun (fot. Sławek / Flickr.com / CC BY-SA 2.0)

Juliusz Braun, były prezes Telewizji Polskiej, a obecnie członek Rady Mediów Narodowych oświadczył, że prezes TVP Jacek Kurski kłamie, twierdząc, że po raz pierwszy od 16 lat nastąpił wzrost widowni programów całej grupy TVP. Telewizja odpowiada, że ten zarzut świadczy o „skrajnie złej intencji pana Juliusza Brauna lub o jego braku zdolności do słuchania ze zrozumieniem”.

Juliusz Braun rozesłał 11 lipca oświadczenie, w którym napisał: „Jacek Kurski ogłosił wczoraj, że po raz pierwszy od 16 lat nastąpił wzrost widowni programów całej grupy TVP. Jacek Kurski kłamie, licząc na to, że nikt nie sięgnie do danych źródłowych. W rzeczywistości, przełamanie tendencji spadkowej nastąpiło w 2014 roku, ostatnim pełnym roku mojej kadencji. Po raz pierwszy od 2005 roku nastąpił wzrost skumulowanych udziałów kanałów TVP. Łączny udział wyniósł wtedy 30,98%, to jest o 0,72 punktu procentowego więcej niż było w 2013. W kolejnym, 2015 roku łączny udział w rynku kanałów TVP wynosił wg. danych KRRiT 31,21% (był to więc kolejny rok wzrostu). Ponowny spadek zaczął się wraz z objęciem funkcji prezesa przez Jacka Kurskiego. W 2016 roku udziały w widowni spadły do 29,38%, natomiast w 2017 r – 27,95%”.

Centrum Informacji TVP 12 lipca wydało oświadczenie, w którym zaznaczono: „Prezes Telewizji Polskiej Jacek Kurski podczas swego briefingu nie powiedział, że historyczny wzrost oglądalności i udziałów TVP w rynku dotyczył całej grupy TVP. Przeciwnie: podana informacja dotyczyła niespotykanego w poprzednich latach wzrostu udziałów anten TVP1 i TVP2”.

(MAK, 12.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.