Sześć firm w drugim dialogu technicznym KRRiT dot. badania telewizji i radia

(fot. Pixabay.com)
Sześć firm weźmie udział w ogłoszonym przez Krajową Radę Radiofonii i Telewizji dialogu technicznym dotyczącym badania założycielskiego.
Są to: Ipsos, Centrum Badań Marketingowych Indicator, Kantar, biuro reklamy Polsat Media, PBS i Nielsen Audience Measurement.
KRRiT chce uzyskać informacje na temat badania założycielskiego i jego kontroli, zapoznać się z oferowanymi przez firmy badawcze rozwiązaniami. To drugi dialog techniczny poprzedzający rozpisanie przetargu na badanie oglądalności telewizji i słuchalności radia (również w internecie).
Pod koniec maja ekspert KRRiT Andrzej Olszewski podczas konferencji IAA Polska zapowiedział, że "projekt powinien zaistnieć w pierwszych gospodarstwach domowych, już w znaczącej skali, w perspektywie dwóch lat".
(KOZ, 12.07.2018)
