Meksykańskie potrawy Delecty reklamowane w prasie i telewizji
Do sierpnia potrwa kampania potraw z linii Tex Mex marki Delecta (Rieber Foods Polska).
Na kampanię ”Odkryj Meksyk w swoim domu!” składają się 15- i 30-sekundowe spoty emitowane w TVP, Polsacie, TVN-ie, TVN 24, TVN Style, TVN Siedem, TV 4. Reklamy pojawiają się także w prasie kobiecej (”Claudia”, ”Olivia”, ”Naj”, ”Gala”, ”Tina”) i handlowej (”Supermarket Polska”, ”Handel”). Reklamę ATL na podstawie materiałów wykorzystywanych przez Rieber Foods w Czechach i w Norwegii adaptowała na polski rynek Red 8 Communications Group. Media zaplanował i kupił Starcom. Kampanię wesprą także przygotowane przez Euro RSCG 4D działania BTL: animacje sprzedaży i degustacje. K2 Internet rozbudowała serwis internetowy odkryjmeksyk.pl. Wsparcie PR zapewnia SCH Public Relations. Kampania kierowana jest do kobiet posiadających rodziny, będących w wieku 25–45 lat, z dużych miast.(MAZ, 10.07.2006)










