Akcję Wyzwanie Smaku Pepsi wspiera intensywna kampania marketingowa

Akcja Wyzwanie Smaku Pepsi została po raz pierwszy przeprowadzona ponad 40 lat temu w Kanadzie (screen z TouTube/Pepsi polska
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa 360° Pepsi (PepsiCo) - Wyzwanie Smaku Pepsi. To akcja, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju, a następnie wskazują, co im bardziej im smakuje.
Rozpoczęła się ogólnopolska kampania marketingowa 360° Pepsi (PepsiCo) - Wyzwanie Smaku Pepsi. To akcja, w której konsumenci próbują Pepsi i innego napoju, a następnie wskazują, co im bardziej im smakuje.
W ramach kampanii zaplanowana jest seria eventów w ośmiu miastach. Wezmą w nich udział influencerzy: Damian Kordas, Jessica Mercedes, 5 sposobów na, Mandzio i Dharni. Kampania obejmuje działania reklamowe w telewizji, internecie (w tym na Facebooku i Instagramie), a także działania na nośnikach zewnętrznych (OOH) i materiały w punktach sprzedaży (POS) oraz komunikację PR.
Spot reklamowy promujący tegoroczną kampanię Wyzwania Smaku Pepsi przygotowała agencja BBDO. Za działania w internecie odpowiada K2, a za zakup mediów Media Direction OMD. Organizacją eventów zajmuje się Ewesa, materiały POS przygotowała agencja Pink Pepper Media, a wsparcie PR zapewnia Questia.
Akcja Wyzwanie Smaku Pepsi została po raz pierwszy przeprowadzona ponad 40 lat temu w Kanadzie i od tamtej pory odbywa się w różnych krajach. W Polsce pierwsza edycja odbyła się w 2013 roku.
(AMS, 03.07.2018)
