"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

"Rzeczpospolita" zakończyła współpracę ze znanym felietonistą  |  Harris i Trump walczą o czas antenowy  |  Kolejne zmiany w biurze reklamy WP  |  Chief growth officer w Media&Leads  |  Rynkowy udział Canal+ Extra 1 z Ligą Mistrzów  |  "Malanowski. Nowe rozdanie" w przyszłym roku  |  "Serwis klimatyczny" na antenach Polskiego Radia  |  Tele 5 planuje produkcję  |  Kampania Antyradia  |  Nowy magazyn w dziennikach Polska Press  |  Prasa branżowa wydawana jest głównie w druku i głównie dla mężczyzn  |  Mediaboard  |  Biddable director w Zenith  |  Szefowa marketingu w Atos  |  F25 produkuje film  |  YouTube po decyzji sądu może używać znaku Shorts  |  Sky zapłaci setki milionów funtów za błędne obliczenia reklamowe  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 45 newsów ze świata mediów i reklamy  |  Od początku listopada w kioskach także nowy numer magazynu "Press"  |  Kliknij tutaj, by zobaczyć zapowiedź nowego numeru. Katarzyna Kasia, kłopoty w rodzinie Solorza, a także TV PiS Bis, Witold Bereś oraz odejścia szefów RMF FM – polecamy!  | 

Dział: TELEWIZJA

Dodano: Lipiec 03, 2018

Narzędzia:

Drukuj

Drukuj

"Wiadomości" TVP 1 traciły widzów w 15 województwach, zyskały tylko w lubuskim

"Wiadomości" najwięcej straciły w woj. małopolskim, "Fakty" w kujawsko-pomorskim, "Wydarzenia" w podkarpackim (materiały prasowe)

"Wiadomości" TVP 1 tylko w jednym województwie zyskały widzów, "Fakty" TVN w trzech, a "Wydarzenia" Polsatu aż w sześciu - wynika z analizy domu mediowego Wavemaker, obejmującej widzów powyżej 18. roku życia. "Wiadomości" najwięcej straciły w województwie małopolskim, "Fakty" - w kujawsko-pomorskim, a "Wydarzenia" w podkarpackim.

Wavemaker sprawdził, jak zmieniły się udziały tych programów w poszczególnych województwach na przestrzeni roku - w okresach: 1 stycznia - 26 czerwca 2017 roku i 1 stycznia - 26 czerwca 2018 roku. "Wiadomości” zyskały widzów tylko w województwie lubuskim (o 20 proc.). W pozostałych traciły udziały, najbardziej w woj. opolskim (o 26 proc.), podlaskim (o 32 proc.) i małopolskim (o 37 proc.). Także "Fakty" w większości województw traciły, najwięcej w zachodniopomorskim (o 15 proc.), wielkopolskim (o 16 proc.) i kujawsko-pomorskim (20 proc.), ale poprawiły wyniki w woj. dolnośląskim (o 10 proc.), świętokrzyskim (o 3 proc.) i warmińsko-mazurskim (o 3 proc.).

Wavemaker zwraca uwagę, że pod względem dynamiki zmiany to „Wydarzenia” Polsatu wypadają najlepiej. Program zyskał w sześciu województwach, najwięcej w podlaskim (35 proc.), ale też w małopolskim (o 7 proc.), śląskim (o 8 proc.), łódzkim (o 11 proc.), wielkopolskim (o 12 proc.) i kujawsko-pomorskim (o 14 proc.). "Wydarzenia" najwięcej straciły w woj. opolskim (17 proc.), pomorskim (20 proc.), podkarpackim (24 proc.).

"Wiadomości" wygrywają z konkurencją w woj. lubelskim (24 proc. udziału w dorosłej widowni) i podkarpackim (24 proc.), a w podlaskim są ex aequo z "Wydarzeniami" (po 21 proc.). "Fakty" prowadzą w woj. świętokrzyskim (26 proc.), małopolskim (26 proc.), łódzkim (25 proc.), śląskim (25 proc.), dolnośląskim (23 proc.), zachodniopomorskim (21 proc.), mazowieckim (21 proc.), warmińsko-mazurskim (21 proc.), wielkopolskim (19 proc.), pomorskim (19 proc.), opolskim (19 proc.), a w kujawsko-pomorskim są ex aequo z "Wydarzeniami" (po 19 proc.). "Wydarzenia" są pierwsze w woj. lubuskim (19 proc.).

W maju "Fakty" w TVN śledziło średnio 2,12 mln widzów, "Wiadomości" w TVP 1 - 1,59 mln, a "Wydarzenia" w Polsacie - 1,5 mln widzów (dane Nielsen Audience Measurement).

(KOZ, 03.07.2018)

* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter
Pressletter
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.